Poradňa Xiaomi Mi Band 3

Autor: | Vložené: 09.01.2020 000 16:32 | Témy: Poradňa Xiaomi Mi Band 3

Problém s krokomerom

Dobrý deň, posledné dva dni mi nezapočítava kroky z aktivity chôdza do krokomeru a neviem dôvod. Ďakujem za odpoveď.

  • 12. januára 2020 - Oficiálny zástupca obchodu fitendo.sk

    Dobrý deň, ak náramok vôbec nepočíta kroky, je možné že je "zamrznutý" senzor pohybu. Skúste náramok reštartovať, či to nepomôže. Ak nie, tak potom zrejme reklamácia.

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno
    • Nie

Táto otázka už bola uzavretá, pretože na ňu nikto počas posledných 90 dnů neodpovedal.

Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.